Panorama route

31 oktober 2018 - Hazyview, Zuid-Afrika

Vanuit Zimbabwe weer terug in Zuid Afrika. Een dag later dan gepland, want aangekomen op het vliegveld bleek dat het vliegtuig al ‘s morgens vertrokken was. Terwijl op mijn ticket toch echt 17.30 uur staat. Foutje. Vluchtwijziging niet door gegeven. Enige optie: nieuwe ticket boeken. Terug naar het hotel en volgende dag opnieuw op pad.
Aangekomen in Johannesburg de huur auto opgehaald. Dat ging ook niet zonder slag of stoot, maar gelukt en op pad.
Op weg naar Hazyview voor onze b&b. Om zes uur valt de schemer in en om half zeven is het donker. Echt donker. Rijden wordt dan nog grotere uitdaging met op straat voetgangers, los lopende koeien en geiten, auto’s zonder licht en gaten in de weg waar je je velgen op stuk rijdt. Na vier uur zo rijden maar een hotel genomen in Nelspruit en de volgende dag door naar Hazyview.
Hier wacht ons een werkelijk fantastische b&b.
Van hier uit de Panoramaroute gereden. Het eerste stuk was mist en dichte mist, maar over de berg WOUW!! Genieten!
De Blyde River Canyon, Bourke’s Potholes, Lowveld Lookout, Mooi,Mooi, Mooi.

1. Cor en Ineke:
    2 november 2018
    Opeens 3 mailjes en 3 x de panorama route op je blog.
    Foutje.
    Kan gebeuren zoals je al weet inmiddels.
    Reactie getypt, krijg dan melding van een ongeldig reisverhaal, nog eens proberen....
    Veel plezier verder!
  2. Aafke/ Harry:
    2 november 2018
    Haha , maar 3 x?? Ik kreeg er zelfs 8 !!!!! . Dezelfde wel te verstaan. Nou krijg ik alles in tweevoud binnen, maar dat kan zijn omdat ik me 2x aangemeld heb. De eerste x ging er wat mis ( dacht ik 😂).

Maar weer een mooi verhaal, en ik zie prachtige foto’s voorbij komen.
    Lekker genieten samen 😘